Jagochmina-diagnoser

Direktlänk till inlägg 29 september 2022

Öppnar sakta locket till det DOLDA

Av Cim - 29 september 2022 13:35

Ja det är inte lätt detta med alla personer man har kontakt med inom Psykiatrin och deras bokingar . 

Idag ändrades det inbokade mötet med en Person till en annan , ja då visade det sig att de har gjort en felboking ( enskilt video möte ) inte grupp . 

Vi ska ju va några fler på detta PTSD utbilding . Snacka om att stressas i onödan !! 

Tagit flera dagar för läkare att skriva och skicka in sjukskrivings intyget till FK   

Med min tur så kommer väl detta ställa till det för mig o jag får utbetalt ett par veckor senare som det brukar bli . Får bara till svar att de har handläggingstid 4 veckor om jag ringer in. 

Detta försökte jag upplysa Psykiatrin om så nu hoppas jag att det inte sker igen ! 

Läste i mitt intyg att jag ska gå på Sjukgymnastik   men jag inget hört om det eller så innan . 

Ja då kanske det kommer en kallelse dit med . 


Öking på min kvälls medicin med till det dubbla . Ska bli spännande i kväll o se hur jag svarar på den dosen .  

Nu har jag iallafall Lagt ALLA kort på bordet inför de och berättat om saker jag varit utsatt för o med om som INGEN vet mer än jag o de närvarande vid händelser . 

Jag kände att det va dags även om det va svårt att ta det till ljuset men jag har haft så mycket minnen mm om det de sista Månaderna och det har påverkat mig att bära det inom mig . Ingen att tala med ! 

Vakna o må skit och inte kunna berätta för någon , ne det har tärt på mig i flera år . 

Om jag någonsin kommer kunna berätta det för mina närmaste vet jag inte   

Har inte kunnat hittills så tveksam om jag kan i framtiden . 






                                            FRIDENS :) 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2023 12:03

Inte hänt så mycket i livet !  Tycks stå och trampa på samma plats med allt som innan eller ja det har la snarare blivit åt det sämre igen då jag tagit till Flaskan mm.  Nu så har jag dock tagit tag i det SJÄLV eftersom de som dagligen jobbar med...

Av Cim - 19 juni 2023 12:40

    Om jag hade ett val så hade det inte varit att sitta så här , jag hade varit en helt annan människa . Helt annan vardag med arbete som jag älskar och varit social än stänga mig inne .  Jag har inte valt mina fysiska el psykiska svårigheter ...

Av Cim - 17 juni 2023 15:42

Låtit tiden gå en del sen jag senast skrev !  Skett en hel del i livet , jag har flyttat till mitt egna Kryp-in    Har mina möten på Psykiatrin och är fortfarande sjukskriven . De anser att jag kommer att förbli det ett bra tag framöver  - NO S...

Av Cim - 19 januari 2023 15:09


Av Cim - 15 oktober 2022 13:51


Skapa flashcards