Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg under september 2021

Av Cim - 28 september 2021 13:54

Nu va det ett bra tag sen jag skrev , orken har inte riktigt funnits och det har varit så mycket omkring en. IDag va jag åter till läkare , en ny . Bytte vårdcentral från Närhälsans till Skagerns . Första besöket blev rena kaos med ännu än läkare som inte tog en på allvar o kunde driva om ens situvation rakt i anisket på en . Han avskrev all min medicin o ändrade o utskrivet fick jag Alvedon 1g . Droppen va att han senare skickade hem ett Skrivet brev där han ville berätta om mina proverva OK men understryka att jag BEHÖVER DRA NER PÅ ALKOHOLKOMUNSITIONEN !!!   Va, läste jag verkligen rätt ? Jo då det hade jag gjort o chockad ringde jag direkt o krävde en ny läkare . Nog för att jag har svårt med minnet , kan snubbla till när jag går , o svårt med talet men att bara kasta ur sig något sådant utan att ens fördjupat sig i min jouranal . Läkaren jag fick nu han va super o idag kommer jag där ifrån glad o med hopp . Han kommer ta ett samtal med sin kolega om felbehandling av pasient. Idag blev jag sjukskriven 6 mån på raken så nu är det bara att hålla tummarna att FK godkänner det så jag slipper mer krångel. Han löste med mina mediciner o jag fick ännu en ny att sova på . Ännu en konstaterad diagnos som det va tal om innan men nu har han verkligen tagit bort frågetecknet kring om det skulle va det - PTSD . Skickas remiss till vuxen Psyk för utredning mer o för att kunna jobba på det man varit utsatt för - Grunden till allt ! 


Nu har jag fått lite hopp i allt o som jag kämpat o krånglat med detta . 






                                                              FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards