Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg under maj 2022

Av Cim - 6 maj 2022 09:28

Åter igen får man en läkare med NOLL förståelse o typ idiotförklarar en ! 

- Du sitter o äter medicin dagligen utan att veta vad det är du stoppar i dig ?!! Jaaaa..... jag kan inte lägga medicinernas namn på minnet då jag har fullt upp att minnas från en stund till en annan vad man talar om el vad jag gör   

Detta bemötande inom vården , tycker man allvarligt att det är ok med så inkompitent personal . Remissad över från min läkare till denna VC o med hade han skickat info om läget , vad jag tampas med dagligen o vad jag utsatts för . ÄNDÅ sitter människan o ifrågasätter ALLT , o jag ska berätta om mitt livs historia. Snacka om att vilja trötta ut en totalt ( hört talas om hjärntrötthet ? ) . Ska man behöva gå med denna klump i magen var gång man ska till läkare ? Är det vård av en ? Ska man behöva lämna o va ännu mer förminskad än vad man själv förminskar en dagligen pga att man inte kan funka NORMALT . 

Denne läkare skulle va så bra sade man , de som känner till stället . Bra på att trycka ner en ja men inte hjälpa . 


Blev iallafall en remiss till Vuxen psyk! 

Hade hon koll att vuxen psyk där jag kommer ifrån (hemma) har skickat remiss redan ?  Varför lägga dubbelt arbete på det , borde stått med i mina papper , lika så som allt annat hon fråga om . 


Är så förbannat Less på att hamna mellan stolarna vart man än kommer när det gäller vården . Skickas bort , vidare för att slippa besvären .... 


En läkare på alla år har tagit en på allavar , bemött en som NORMAL MÄNNISKA o pratat med en som man har ett värde . Klart som fan att jag inte ska kunna ha honom kvar   





                                      FRIDENS ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards