Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg under oktober 2023

Av Cim - 31 oktober 2023 12:03

Inte hänt så mycket i livet ! 

Tycks stå och trampa på samma plats med allt som innan eller ja det har la snarare blivit åt det sämre igen då jag tagit till Flaskan mm. 

Nu så har jag dock tagit tag i det SJÄLV eftersom de som dagligen jobbar med människor med dessa problem inte ens sett el lagt märke till att något är fel . Konstigt kan man tycka då jag dragit mig ifrån möten mm på löpande band o de fasat ut en från det . 

Är ju dumt att ses när inte behovet finns som det så fint hetat .   

Antabusen har jag inte tagit , bara där borde de väll haft koll kan mam tycka. 

Efter månader av banan så kontaktade jag psykiatrin själv och la korten på bordet så de ska skicka remiss till någon beroendeenhet . Där sak jag få den hjälp jag behöver ..... Jag tror det när jag ser det! 

Jag själv tog mig på AA möte och borde gå på alla möten som finns att gå på men problemet är att ta sig in till stan . 

Ännu en kamp att ta! 


Försäkringskassan har jagat min läkare utan gensvar så nu ska de kalla till ett Möte   

Dock gillar jag min handläggare som ifrågasätter behandlingen av en i alla dessa år 

Han undera varför de inte skickat in om sjukpenning (Sjukpension som det hetat) .

Vore ju underbart att få igenom det MEN hoppet lever än om att komma tillbaka . Har inte gett upp det helt än men snart släcks väl det sista av det med. 

Utredingen av ADHD / ADD har inte kommmit någon vart inte heller Traumaterapi som de skulle erbjuda mig . 

Sjukskriven ännu 6 mån o FK lovade att jag inte behöver oroa mig om att bli utförsäkrad . Det är min största rädsla efter all denna tid för det vore en smäll jag inte skulle kunna ta . 

Psykiatrin har börjat med det som alla läkare tidigare gjort - Ge mediciner o tack o hej ! 

Har inte tabletter hjälpt hittills så tror jag inte de hjälper nu heller . 

Jag hade sånt hopp när jag väl kom in där att få den hjälp jag behöver men det höll inte länge . 

Nu bokar de inte ens in en på möte för förlängningen av sjukskrivning utan det tog man via tele det sista   

 

Vården tycks bara bli sämre o sämre ! 

 

 

Så idag sitter man här med allt precis som innan . 

Ett steg fram o 3 bak ! 

 

 

 

 

 

                                                                              FRIDENS LILJOR :) 

Ovido - Quiz & Flashcards