Jagochmina-diagnoser

Direktlänk till inlägg 15 april 2021

Tillbaka i bloggandet

Av Cim - 15 april 2021 16:52

Nu va det längesen jag skrev . Flytt mm är så gott som avklarat , är en del kvar att hämta o städningen. Mått lite bättre ett tag eller mycket bättre jämfört med innan men så kom det nu ett bakslag . Helt slut , ingen energi alls i kroppen o känner mig bara så nere .
Jag höll på med läkare o intyg sist jag skrev och på den fronten står det stilla o FK blev tvungna att begära komplettering då intyget inte va komplett . Alltså ingen förbättring där med läkare !
Medicinerna glöms titt som tätt o det sista har jag insett att jag är mer glömsk än innan . Glömmer på någon sekund o känner mig mer vimsig . Att flytta HEM gjorde gott men så kände jag nog inte efter vad min kropp kände i all glädje .
I natt har jag inte kunnat sova igen och tankarna snurrar . På dagen försvann jag bara iväg o dottern hade svårt att väcka mig .
Här om kvällen va det samma då jag somnade av o sov till dagen efter vid lunch .
Varit tvungen att ändra tid med arbetsterapeuten då det går Corona på skolan . Kommer nog dröja innan jag kan ta emot henne för att se över vad som behövs här hemma tyvärr .

Nu ska dotterns pappa flytta som varit planerat ett tag o jag känner att där försvinner min hjälp .
Oro om jag ska orka dra runt det ensam vilket jag vet att jag inte kan . Bara hoppas att det sker ett under o att jag får energi nog att ta det viktigaste .
Jag samlar mina växter för det ger mig glädje .

Väntar på att allt med FK o intyg mm ska falla på plats


FRIDEN :)

 
 
Micke

Micke

19 april 2021 14:20

Kampen mot FK känner jag så väl ihåg.
Mår man inte dåligt innan gör inte FK det bättre tyvärr.
Håller tummarna för att det går bra för dig och lycka till med
ditt nya boende. :)

http://tomten.bloggplatsen.se

Cim

19 april 2021 14:46

Precis , tack det behövs verkligen.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2023 12:03

Inte hänt så mycket i livet !  Tycks stå och trampa på samma plats med allt som innan eller ja det har la snarare blivit åt det sämre igen då jag tagit till Flaskan mm.  Nu så har jag dock tagit tag i det SJÄLV eftersom de som dagligen jobbar med...

Av Cim - 19 juni 2023 12:40

    Om jag hade ett val så hade det inte varit att sitta så här , jag hade varit en helt annan människa . Helt annan vardag med arbete som jag älskar och varit social än stänga mig inne .  Jag har inte valt mina fysiska el psykiska svårigheter ...

Av Cim - 17 juni 2023 15:42

Låtit tiden gå en del sen jag senast skrev !  Skett en hel del i livet , jag har flyttat till mitt egna Kryp-in    Har mina möten på Psykiatrin och är fortfarande sjukskriven . De anser att jag kommer att förbli det ett bra tag framöver  - NO S...

Av Cim - 19 januari 2023 15:09


Av Cim - 15 oktober 2022 13:51


Ovido - Quiz & Flashcards