Jagochmina-diagnoser

Direktlänk till inlägg 1 april 2022

Arg på mig själv

Av Cim - 1 april 2022 21:27

Det krävs som sagt inte mycket av en för att man ska rasa samman . Idag krävdes det bara en vända med bil in till affären o så har jag legat mesta dels av dagen , somnade av så fort jag kom hem igen . Denna känsla man har när man inte trots sömn återfår energi i kroppen !   Molande värken som ligger tryckande . Idag reagerar jag på ALLT o minsta lilla är störande el stressande . Denna känsla av börda , att alltid låta det gå ut över sina närmaste . Det gör att man kanske inte kan leva under samma tak som en annan levadnde ??! Det är väl ändå inte meingen att andra ska stå pall för en när man själv inte ens gör det . 

Man känner sig så dålig som person när man ligger här instängd på rummet o tycker det är skönt att slippa se el höra de andra .    

Vad är det detta gör med en , jag är faktiskt mamma !! 

Städigt detta dåliga samvete och det tycker jag att jag förtjänar ganska ofta för mina tankar el beteende. Att inte va den mamma man vill vara o den mamma ens barn förtjänar . 


Idag kommer jag nog ligga här o vara ARG över den jag blivit , över den jag är som jag själv inte ens står ut med . 








                                                                FRIDENS :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2023 12:03

Inte hänt så mycket i livet !  Tycks stå och trampa på samma plats med allt som innan eller ja det har la snarare blivit åt det sämre igen då jag tagit till Flaskan mm.  Nu så har jag dock tagit tag i det SJÄLV eftersom de som dagligen jobbar med...

Av Cim - 19 juni 2023 12:40

    Om jag hade ett val så hade det inte varit att sitta så här , jag hade varit en helt annan människa . Helt annan vardag med arbete som jag älskar och varit social än stänga mig inne .  Jag har inte valt mina fysiska el psykiska svårigheter ...

Av Cim - 17 juni 2023 15:42

Låtit tiden gå en del sen jag senast skrev !  Skett en hel del i livet , jag har flyttat till mitt egna Kryp-in    Har mina möten på Psykiatrin och är fortfarande sjukskriven . De anser att jag kommer att förbli det ett bra tag framöver  - NO S...

Av Cim - 19 januari 2023 15:09


Av Cim - 15 oktober 2022 13:51


Ovido - Quiz & Flashcards