Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 7 september 2022

Av Cim - 7 september 2022 13:54

Av Cim - 7 september 2022 12:45

Onsdag ...

Tanken va idag att ta med dotter på en Tjejkväll som anordnats på ett köpcentra men jag tror inte det blir av . 



Nu har min kontakt från Vuxenpsyk kommit tillbaka efter sin lilla semester och i Måndags va det så klart dags att gå dit . 

Jag har föröskt få deras förståelse ang min medicin till kvällen att jag INTE vill äta de mer pga att jag får vakendrömmar , otäcka sådana .Är en ständig kamp ! 

Jag medicin vägrar ! 

Ska snart träffa Läkaren som jag fått o jag hoppas att detta tagits upp så de ändrar. Vad jag BEHÖVER är något som NOCKAR en totalt så man får sömn. 

Än en gång förlänga min sjukskriving då de inte anser mig vara redo för tex arbetsträning . 

Jag tog upp frågan även om jag så lätt blir hjärntrött om inte vi ska ligga ett steg före o faktiskt ställa frågan om Arbetsträningen ?! Jag har själv några önskemål faktiskt på olika arbeten, 

Som det känns nu så kommer inte min kropp att bli bättre o jag känner att jag vill ha något att lämna hemmet för om så ett par timmar för jag mår så mycket bättre psykiskt av det , sen om jag är helt slut av alla intryck mm spelar ingen roll . 

Jag vill ta tillbaka konttrollen över mitt liv på något vis . 

Ja vi får se va läkaren bedömmer i frågan när jag ska dit . 

Sen ska man vara orolig i veckor om FK godkänner förlängingen eller inte . 

Hamna på SOC är en av mina största fasor . 


Jag har lagt om min Kost LCHF / KETO och detta jag insett underlättar min värk i kroppen . Har testat det ett par gånger innan men hamnat tillbaka i gamla vanor med chips , mackor mm . 

Denna gång ska jag försöka få det till en livsstil . 

Sen så är det på tapeten att flytta igen så på Fredag ska jag ner till Byn o se på en 2:a . 

Ser verkligen fram emot det och hoppas självklart på att få den . 


Jag är urless på detta flyttande men jag vill o behöver hitta HEM 







                                                           FRIDENS :) 


Ovido - Quiz & Flashcards