Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 14 september 2022

Av Cim - 14 september 2022 10:48

Så där ja , då va video mötet över ! ( Ja redan igår dock) 

Usch vad det va jobbigt att sitta där o se hur stress rodnaden blev rödare o rödare på bröst , upp på hals o i ansikte . 

När jag känner att det börjar komma så blir jag ännu mer stressad i kroppen och det såg Hon direkt men nu är det iallafall klart och jag är inskriven på PTSD utbilding . 

Den kommer att ske på samma vis via hälsans app o ihop med 6 andra personer   o 3 som ska hålla i det . 

Det värsta med detta som jag tycker är av vi andra ser varandra med och varje möte är i 2 timmar . Börjar vecka 40 . 

Ska jag behöva sitta o må så där inför ännu fler människor jag inte känner   

Det bästa med det hela är att vi inte behöver prata ! 


Sen tyckte hon att jag skulle säga åt min läkare på mötet den 20:de att hon ska sätta upp mig för Psykoterapi och det är med LÅNG vänte kö . Hoppas Läkaren vill lyssna till det och sätta upp mig för jag känner själv att jag behöver bearbeta alla Trauman .

Det är väldigt petigt om min kropp ska klara av det men om jag inte får det så kommer jag knappast bli bättre heller ?! 






                                             FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards