Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 12 september 2022

Av Cim - 12 september 2022 19:25

Jahopp , jag skulle ha varit på mitt vanliga möte på vuxenPsyk men idag blev det lite ändring o jag fick avboka . 

Jag har ju gjort som jag sa - Lagt av med de tabletter de säger att jag ska äta till natten  och mår bättre , kan somna o första dagen efter utan sov jag stenhårt till 13.30 . Så skönt att slippa dessa vakendrömmar lika ofta som när jag äter de och bli rastlös i kroppen . Vaknar hela tiden och måste röra på mig . 

Undra va de ska säga när jag säger att jag ÄNDÅ gjorde tvärt om ?   


Idag blev det iallafall bokat Video möte med min Fasta Läkare där hos de , enda jag sett av henne sen jag fick kontakt där va en snabbis på 1 min första besöket . 

I morgon vill hon ha ett litet möte med min ang PTSD utbildingen . 

Jag hoppas att detta ska vara något till hjälp men kan inte låta bli o undra om det ens är värt ? 

Kvittar ju om jag vet , resterande omkring mig lever fortfarande som innan . Kommer o knackar på eller ringer mm 

Borde utbilda de som "lever med" de med PTSD kan jag tycka . 

Undervika situationer gör jag ju ändå med att hålla mig inne och inget socialt liv har . 

Vet inte om det är jag som tänker fel men   


Så som sagt sömnen har blivit bättre om än så inte bra men det gör skillnad för min skalle .

Sen i veckan ska jag träffa en på ett hyresbolag där jag sökt Lägenhet , vet inte om jag ska våga hoppas att de vill jag ska komma in bådar gott ? 

Det vore drömmen att få den lägenheten , jag tyckte den va super . 


Usch , nu ska jag våndas tills mötet med Läkaren i morgon är över . Så nervös redan över att svara o prata med henne . Frågan är om jag kommer orka lyssna i 45 minuter   

Känns som lite mycket! 




                                      


                                                 FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards