Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 20 september 2022

Av Cim - 20 september 2022 15:44

Usch , hela jag är röd som en Kräfta i nyllet o ner , denna förbannade stress i kroppen ! 


Varit till Psykiatrin idag och träffat min fasta Läkare . Hon va väl helt ok , lite över social kanske för hon pratade non - stop så jag blev super stressad i kroppen . 

Blev iallfall en hel del gjort   

Sjukskriving i 6 mån ska hon skicka in till FK . Hon ansåg INTE mig vara redo för psykoterapi med tanke på min reaktion av att bara sitta med henne .

Jag ska börja med min PTSD utbilding o sen landa i min flytt . Det va ett fratida projekt med den delen. 

Hopp , ja fick iallafall en ny medicin till kvällen att sova på . Alltid lika kul detta med tabletter hit o dit .  När ska de förstå att piller inte hjälper mig efter alla dessa år ?   

Har snart käkat det mesta inom FASS .

Ja , jag ska försöka vara positiv och självklart hoppas jag att dessa ska funka , att jag kan somna o sova gott och vakna piggare . 

Men kan inte låta bli att va sarkastisk gällade det . 

Läkaren skulle ta o skicka en förfrågan till en av sina kollegor ang tyngdtäcke. Mitt är trasigt och jag tycker jag får mer ro med det . Vore ju super om de fortfarande kan skriva ut i "vissa fall " som hon valde att kalla det. 


Nu så blir det en oro tills man får beslutet ang Sjukskrivingen från FK , alltid samma oro även om läkare mm säger att jag inte behöver va det   

Det sitter liksom där och att leva på sjukskriving är ingen dröm , verkligen inte ! 

350 spänn kostade detta besöket mig   , snart har jag inte råd att få läkarhjälp , mediciner mm ...

Sjukt att man ska ruineras för att få hjälp . 

Hejja Sverige ! 






                                                   FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards