Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 13 februari 2021

Av Cim - 13 februari 2021 10:06

God morgon   


Här halvligger jag i min säng , vaknade ganska nyligen . Ute skiner solen och det ger en sån lust att gå ut och gå men tyvärr kommer lusten stanna vid bara tanken . 

Igår satte jag på datan o kröp ihop under täcket , sen minns jag inte mer men jag måste ha pausat det jag såg / lyssnade på o stängt ihop datan . 

Igår va jag utmattad känslomässigt då det va mycket tankar och energitjuvar . Jag har lärt mig att det är såna personer man ska se upp med . 

Tyvärr så får de fäste ibland utan att man vet det   .


Idag är en ny dag och jag tänker inte låta detta grubblande mm fortsätta helt enkelt . 

Tog precis mina mediciner , dock några timmar sent men blir ju att jag får skjuta fram dagens alla doser . Kroppen är trött och huvudvärk men det är ju vardag för mig , en bra dag med andra ord . Samtalet med Rehabs Psykolog rev nog upp en massa i kroppen tror jag utan att jag märkte av det för här har jag vaknat av drömmar . Har ju varit med om en hel det traumatiserande saker i livet . 

Visst kanske i framtiden att det blir en kategori om detta med när jag känner mig redo att skriva om de saker jag tidigare inte talat om . 


Idag är dagen oplanerad för min del . Ska väl passa på att vila inför morgondagen då det är tänkt att åka ut   

Ser fram emot det och längtar faktiskt mycket ! 





                                                       FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards