Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 16 februari 2021

Av Cim - 16 februari 2021 13:46

Av Cim - 16 februari 2021 13:27

Helt plötslig kom det som ett slag från ingenstans   

I går em blev jag så trött o somnade sen dess har det suttit i igen. Idag vaknade jag tidigt pga mardrömmar , skallen kändes totalt ofokuserad o rörig . Hade svårt att prata med lillans pappa i telen . 

Somnade av direkt där efter o sov till kl va över 12 . 

Huvudvärk o känlsa av okoncentration i skallen , snurrig . 

Jag antar att denna dag blir att ligga till sängs om min kropp inte " kvicknar till " . 

Kan inte ens kolla på data idag utan att huvudet blir överbelastat o jag måste blunda . 

Som ni förstår så kommer det inte att ske vidare mycket här idag , jag har inte ens orkat mig upp att ta något att äta . Jag lever på min ramlösa som jag har en flaska vid sängen . 

Är lätt att nå och kräver inga ansträngningar . 

Har sallad står i kylen men måste orka koka lite pasta o ägg att ha i den så det får va tills dess . 


Enda jag har för mig idag är väl att invänta posten ( om den inte varit här ) , väntar på ett skott av en växt som jag ser fram emot att få hem . 

Man får finna det sär lilla i vardagen som ger en glädje o känslan av att trivas i sitt hem . Det får jag av massa växter . 






                                                   FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards