Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 17 februari 2021

Av Cim - 17 februari 2021 13:14

Av Cim - 17 februari 2021 12:55

Snart kommer här dofta av nybakt bröd   

Fick ta mig ork att få ihop en deg och jag är så tacksam över degvisparna till min elvisp som besparar mig en massa energikrävande arbete . 

Har länge velat ha en köksassistent ( heter de va ) eller en bakmaskin . Brödet är slut här hemma o då jag är ensam så blir det inget inhandlat . 

Inget val än att baka ! Får vila under jäsningen men värt njutningen när man äter nybakt . 

Dessa drömmar håller i sig om nätter o mornar , vaknat vid samma tid nu ett tag . Mycket drömmar om min mamma som gick bort i cancer . 

Som vanligt så är min dag oplanerad , gårdagen blev massa youtube med växter . 

Man måste ha det som ett stort intresse om man kan ligga o kolla på videos om det i flera timmar . 

Växter får mig att MÅ BRA  ( bättre ) . 

Skulle behöva hitta en växtvän att byta sticklingar med igen . 


Hur som annars mår jag ganska ok ändå , mycket bättre i kroppen måste jag ändå säga . Lite värk i händer efter bakningen men min huvudvärk som brukar störa är inte så stark . Den är bara där lite o molande . 

Jag har haft ett par dagar nu som jag haft det lättare att röra på mig , vända på mig i säng mm . 

Dessa dagar är guld värda   

Jag sitter här och längtar tills i morgon då det är planerat att åka iväg hem till bror o hans familj igen . Ni anar inte vad dessa avstickare betyder för mig i vardagen .


Nu är det bara ett par dagar kvar tills det är dags för Teamkonferensen. 

Blir nervös ju närmare det kommer men ska bli så skönt när det är över . 






                                                            FRIDENS :) 


Ovido - Quiz & Flashcards