Jagochmina-diagnoser

Direktlänk till inlägg 18 februari 2021

Smärta

Av Cim - 18 februari 2021 12:09

Redo för äventyr ! 


Igår kom "kramperna" på kvällen , är väl dumt o tro att man ska få vara fri EN dag.

Kröp ner i säng för att ta natt så satte värken igång i mina knän . 

Visste inte hur jag skulle ligga ett tag . Gjorde ont att bara ha benet liggande emot . 

Resulterade i att jag vred o vände för att hitta en bra ställning men fick ändra om o om igen pga smärtan . 

Jag blev med andra ord vaken en bra stund in på natten , va nästan rädd för att det va dags för vaken natt .

Dessa nätter tänker man en massa ! 

Då är det bra att ha på något som distraherar skallen .

Vet inte vad klockan va när jag väl somnade men vaknade med mardrömmar IGEN i morse ! 

Idag har jag inte känt efter så värst hur läget är i kroppen men känner mig svullen om händer o fötter   


Snart kommer lillan o hennes pappa och vi ska ge oss iväg . 

Ska göra ännu en sak idag men det skriver jag om senare beroende på vad som sker med det . 







                                                   FRIDENS :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2023 12:03

Inte hänt så mycket i livet !  Tycks stå och trampa på samma plats med allt som innan eller ja det har la snarare blivit åt det sämre igen då jag tagit till Flaskan mm.  Nu så har jag dock tagit tag i det SJÄLV eftersom de som dagligen jobbar med...

Av Cim - 19 juni 2023 12:40

    Om jag hade ett val så hade det inte varit att sitta så här , jag hade varit en helt annan människa . Helt annan vardag med arbete som jag älskar och varit social än stänga mig inne .  Jag har inte valt mina fysiska el psykiska svårigheter ...

Av Cim - 17 juni 2023 15:42

Låtit tiden gå en del sen jag senast skrev !  Skett en hel del i livet , jag har flyttat till mitt egna Kryp-in    Har mina möten på Psykiatrin och är fortfarande sjukskriven . De anser att jag kommer att förbli det ett bra tag framöver  - NO S...

Av Cim - 19 januari 2023 15:09


Av Cim - 15 oktober 2022 13:51


Ovido - Quiz & Flashcards