Jagochmina-diagnoser

Direktlänk till inlägg 22 februari 2021

Huvuddiagnoser

Av Cim - 22 februari 2021 10:10

Sitter här o känner mig aldelles slut . 

Har precis haft mitt möte med de alla på Rehab och självklart skulle det krånglmed inloggning . 

Hade så klart somnat av strax inna ,vaknade till kl 09:05 o tiden va 09. 

Huvudvärk , frossa , trötthet o helt rödmosig i ansiket . Pinsamt när de såg det så väl ! Stressen ! 

Ja vad har man då kommit fram till ? 

Detta är vad de kan ställa med deras undersökningar 


     

Vet inte riktigt vad detta ska säga mer än vad det jag / de redan visste .

Vet dock inte om mer kommer tilläggas , dessa va de jag kunde se på min sida nu . (direkt efter ) 

De inväntar en Läkare som ska säga sitt med .

De har iallafall beslutat att de inte kan hjälpa mer just nu än att sätta in hjälpmedel för att jag ska klara av min vardag pga hur utmattad jag blir av att åka iväg mm . 

De skulle kontakta någon som i sin tur tar kontakt med mig för de medel som krävs här hemma . 

Senare ska det sättas in Psykolog för all trauma jag gått igenom men det FÖRST NÄR kroppen fått tillbaka en del ork att gå igenom det . 

Läget nu är att om 2 månader så ringer de igen för att följa upp hur läget är och hur jag mår och då ska vi ta det vidare där vad jag fatta det som ?!   

Men vad jag förstod va kan jag säga inte mycket. 


Ljudkänslig som man är just nu så kunde jag inte koncentrera mig så pass att hänga med när de pratade . Gitte förstod jag inte alls idag ( danska )   

Jag bara nickade men vad hon sa vet jag inte . 



Idag är kroppen totalt slut efter gårdagen helt klart . Tror det kommer bli mycket slumra dagen genom. 

Mår riktigt illa av trötthet !  







                                                        FRIDENS :) 

 
 
Diana

Diana

22 februari 2021 20:03

Men det är ju inte meningen att man ska se pigg och fräsch ut på ett möte med sina läkare... Fast jag är likadan. Man vill inte se sjuk ut. Men det gäller bara i "vanliga" livet, inte vid kontakt med sjukvården. Kram

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Cim

22 februari 2021 22:24

Ne man är van att ha masken på men idag går det inte längre :S
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2023 12:03

Inte hänt så mycket i livet !  Tycks stå och trampa på samma plats med allt som innan eller ja det har la snarare blivit åt det sämre igen då jag tagit till Flaskan mm.  Nu så har jag dock tagit tag i det SJÄLV eftersom de som dagligen jobbar med...

Av Cim - 19 juni 2023 12:40

    Om jag hade ett val så hade det inte varit att sitta så här , jag hade varit en helt annan människa . Helt annan vardag med arbete som jag älskar och varit social än stänga mig inne .  Jag har inte valt mina fysiska el psykiska svårigheter ...

Av Cim - 17 juni 2023 15:42

Låtit tiden gå en del sen jag senast skrev !  Skett en hel del i livet , jag har flyttat till mitt egna Kryp-in    Har mina möten på Psykiatrin och är fortfarande sjukskriven . De anser att jag kommer att förbli det ett bra tag framöver  - NO S...

Av Cim - 19 januari 2023 15:09


Av Cim - 15 oktober 2022 13:51


Ovido - Quiz & Flashcards