Jagochmina-diagnoser

Direktlänk till inlägg 28 februari 2021

Dags att uthärda ?

Av Cim - 28 februari 2021 19:40

Jag ska inte försöka planera saker helt klart . Det har varit ännu en dag till sängs tills dottern o hennes pappa kom , då va det bara att ge sig upp o klä på sig . Peta i sig lite mat som han va snäll att laga

Mina odlingar står orörda ut i köket , kom bara till tanken på de . 

När hennes pappa åkte så blev det åter till sängs där jag slocknade , kunde inte se vidare på serien utan pausa . 

Vaknar med illamående , en känsla i kroppen som att huvud o kropp inte är med . Idag har det bara blivit morgon medicinerna som så oftast blir nu mera . 

Ändå har jag dosetten uppe över sängen där jag är , ändå glömmer jag ! Detta med att sätta larm på mobilen har jag dragit mig för   just för ljudet när den ringer . Kanske är dags att ändå uthärda det skärande signalerna trots att jag vet att jag kan må ännu sämre när de kommer oförberett . Att det kan få mig helt OFF en hel dag av reaktionen i kroppen . 

Vet inte hur jag annars ska kunna lösa detta av engen maskin ! ? Vet inte vilket som egentligen är värst , att missa de eller ljudet . Kroppen mår lika dårligt hur som   


I veckan ska jag kolla på min journal med om det tillkommit något nytt på den och läkaren som skulle skriva under på diagnoserna och säga sitt . 

På tisdag blir det in och hämta mediciner , räknade ut idag att jag kan klara medicinerna tills dess tack vare de missade   

Då ska det storhandlas mat med men det återstår att se . 

Lillan har idag inrett buren till Råttorna som kommer på Tisdag , den blev riktigt fin . De kommer nog att trivas . 




                                                        FRIDENS :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2023 12:03

Inte hänt så mycket i livet !  Tycks stå och trampa på samma plats med allt som innan eller ja det har la snarare blivit åt det sämre igen då jag tagit till Flaskan mm.  Nu så har jag dock tagit tag i det SJÄLV eftersom de som dagligen jobbar med...

Av Cim - 19 juni 2023 12:40

    Om jag hade ett val så hade det inte varit att sitta så här , jag hade varit en helt annan människa . Helt annan vardag med arbete som jag älskar och varit social än stänga mig inne .  Jag har inte valt mina fysiska el psykiska svårigheter ...

Av Cim - 17 juni 2023 15:42

Låtit tiden gå en del sen jag senast skrev !  Skett en hel del i livet , jag har flyttat till mitt egna Kryp-in    Har mina möten på Psykiatrin och är fortfarande sjukskriven . De anser att jag kommer att förbli det ett bra tag framöver  - NO S...

Av Cim - 19 januari 2023 15:09


Av Cim - 15 oktober 2022 13:51


Ovido - Quiz & Flashcards