Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 1 mars 2021

Av Cim - 1 mars 2021 07:37

Det krävs inte mycket för att jag ska hamna helt ur balans   

I natt kunde jag inte få ro att somna förens efter 03 . Så mycket tankar o oro över en vän som jag fick veta miste sin syster förre helgen . Förstod att denna tystnad hade något mer bakom sig , va därför jag inte gav upp o fick svar av hennes egna familj . 

En vän med samma problematik som jag själv och lite andra diagnoser där till . Tystnad från oss är vanligt men när det drar iväg i månader , ja då måste mer skett . 

Oftast ska man lyssna på sin magkänlsa helt enkelt . 


Drömmar så klart även denna natt/ morgon .Kroppen är trött men känner inte att jag kan somna om . Kanske om en stund när mina mediciner hunnit verka lite ? 

Tvättmaskinen är på , va verkligen dags att ta tag i tvätten . Utan energi eller ej men måste ha rena kläder på kroppen . Finns inget värre än att se tvätthögen växa eller att hemmet gror ihop . Då kan jag inte låta mig vara dålig , då måste jag ta tag i det för jag får ingen ro . Det är något som stressar mig något eneromt att se . 

Fler med samma problem ? 

Jag vill ha rent omkring mig , att vara sjuk ska inte behöva betyda att man ska må dåligt över att vara hemma med .   


Ser ut som jag kommer få nyckeln till huset till slutet av näsat vecka . 

Idag MÅSTE jag ta tag i mina odlingar . Vill ha de med o kunna njuta av hur de växer till sommaren . Skulle vilja ha tag på lite jordgubbsplantor o bärbuskar med . 


Ne nu blir det serie mellan maskinerna , får väl se hur länge kroppen orkar med dagen 





                                                            FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards