Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 4 mars 2021

Av Cim - 4 mars 2021 11:36

Det började sent i går kväll , mycket värre i kroppen . 

Svårt att veta om det är av vaccinet eller ej men värken i V arm helt klart av den . Öm i hela överarmen kring sticket . 

Idag har jag ont i kroppen , varje led , alla muskler o i händer , nu börjar det bli jobbigare huvudvärk . Det svåra med detta är att jag kan inte skylla på vaccinet då detta är som det brukar vara i kroppen mina sämre dagar men tror nog att sprutan satte igång det i kroppen . 

Det bränner liksom i musklerna o jag är öm . 

Nu hjälper inga tabletter , är som onödigt att ens äta de men då min läkare säger att jag måste så är det väl bara att svälja de o se glad ut . 

Jag har ingen matlust igen , den hade blivit något bättre innan men tvingade i mig en smörgås bara för att . I natt har det varit massa drömmar igen , nu minns jag inte vad de handlade om.   

Idag blir det nog att hålla mig så stilla som jag bara kan OM vi inte ska iväg . (vilket jag hoppas ) 

Rör jag mig inte så känns inte värken men vid minsta lilla   . 

Nu blir det att hasa sig ut och sätta på en kopp kaffe men sen blir det sängen o serie , inte ett steg i onödan. 





                                                         FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards