Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 8 mars 2021

Av Cim - 8 mars 2021 20:44

Nu är jag där igen , hela dagen har jag bara legat o sovit bort , drömt , vaknat och somnat igen . 

Missade allt vad som har med middag o göra   . Blev väckt vid 20-tiden av lillans pappa som ringde . Jag Tvingade mig upp så jag fick slänga ihop lite " matigare " kvällsmat åt lillan . I morgon är det hennes födelsedag   , då blir hon 12 min söta. 

Pratade med multirehab idag som ringde så nu har de ordnat upp det grava fel som blev . Känns skönt att veta att det är löst ! 

Har varit lite OFF ett par dagar , satte mig o skrev om det va igår men orkade inte klart det . Idag har jag varit mer borta än vaken . Har inte kunnat hålla mig uppe mer än en stund och så somnat av igen. 

Kom ut på en vända med lillans vovve vid Lunch och granntanten stannade mig för att prata . Så trevligt men efter 20 min så orkade inte skallen mer men som tur va så skulle hon in . Efter det har jag haft svårt med att hålla mig vaken . Tror det va sista knuffen utför   . Hon hade hört om ME på tv på morgonen sa hon och tänkt på mig . Aldrig träffat henne innan   .


Jaja det är ju vissa dagar värre än andra men nu hoppas jag att det inte sitter i för flera dagar så jag kan vara ur sängen iallafall i morgon en del . 

När jag är hemma så är jag bara i sängen och när jag skriver hålla mig uppe så menar jag vaken . Insett att alla som läser inte kanske tänker som jag och tror jag menar UPPE UR . Ville bara klargöra den biten . 


Ne nu blir det att krypa ner en stund igen för mer än så här klarar jag inte av just nu 





                                                        FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards