Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 12 mars 2021

Av Cim - 12 mars 2021 11:28

Jag har precis insett att jag nu är tillbaka i sömnproblem igen och kroppen får inte upp någon energi   Det ligger stress i allt omkring mig och min vardag har blivit mig övermäktig . 

Måste ringa för att säga upp elabonemanget , ringa o starta upp ett nytt i huset . Ringa för att skriva in dottern på skolan , Adress ändring , försäkringskassan . 

Städa , visa lägneheten , packa , boka flytt bil, STÄDA IGEN  . FLYTTA och starta om ännu en gång med att packa upp hemmet . JAG ÄR SÅ LESS PÅ DETTA FLYTTANDE !!   

Allt detta har verkligen blivit för mycket för mig att lösa tills den sista denna månaden . Jag har säket missat en del med. 

Jag längtar hem men allt som är inför är för mycket helt enkelt för min kropp att hantera . 

Nu är de nattliga tankarna tillbaka , minnesbilder . Traumat efter all förlust , döden och allt jag tvingast gå igenom . 


Tog mig precis ork att plantera om lite av det jag drivit upp här hemma men jag fick avbryta , jag orkar inte ens det . Kände att jag ville göra något som får mig på andra tankar , får mig att må bättre .  

Jag har tappat till o med den lilla glädjen det brukar ge ! 


Dotterns pappa kommer om en stund , så jag ska orka vara social med . Han förstår mig dock ganska bra men det ger sån ångest att inte kunna el orka prata ens med ens närmaste . 


Jag har något att se fram emot iallafall denna helg och det får kosta vad det vill för min kropp där efter . Syster med familj kommer ner från stockholm så jag MÅSTE ÅKA O TRÄFFA DE .   


Ne nu orkar jag inte ens fortsätta skriva , bara detta lilla har tagit sin tid att få ner 




                                                         FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards