Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 14 mars 2021

Av Cim - 14 mars 2021 18:48

Av Cim - 14 mars 2021 15:54

Hejsan hoppsan   

Nu är lägenheten visad så det är bara att hålla tummarna nu då ! 


Gårdagen drog förbi på ett nafs , jag sov väl bort mestadels av dagen . Hade sån tur som hade lillans pappa här . När jag somnade första vändan så vaknade jag till städad lägenhet och all rentvätt vikt o inplockad  . Somnade om och vaknade med Lassange stående i ugnen . Som syrran sa -  man blir så rörd att tårarna nästan kommer! 

Ja det betydde massor den hjälp jag fick när min kropp inte klarar av det . 

Tänk om medmänniskor , bekanta kan förstå lika bra med än att jaga en på sociala  sidor för att man inte har ORK att läsa alla meddelande på messenger mm. Lite förståelse om LÄGET?! 

Detta eviga upprepande om att jag inet har ork att sitta o skriva med folk mm . Jag har fullt av OLÄSTA meddelanden och orkar inte . Ju mer jag tänker på folks attityd när man säger att man har en massa man inte orkat läsa , ju mer arg blir jag . NOLL FÖRSTÅELSE ALLS ! 


Nej detta inlägg ska inte bli en massa gnällande !

Idag va min medicin slut men som tur är så får jag skjuts i morgon att hämta ut de viktigaste . Glömde helt av igår att jag hade behövt in till Apoteket .   

Idag har jag spänningar i hela kroppen o värk i leder o muskler . Försöker att bara ta det lugnt för att kroppen inte ska reagera så starkt på saker o ting .

 Klarar inte av det utan mediciner ! Ljud mm , jag blir galen ! 


Nu så tror jag väl att det blir serie o bara stänga in mig . 

I morgon kommer räddningen ! 





                                                                      FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards