Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 5 mars 2021

Av Cim - 5 mars 2021 18:19

Av Cim - 5 mars 2021 16:01

Legat , inte gjort så mycket mer pga värk mm och idag åkte lillan till sin pappa . Jag har jagat Multirehab då de har överlämnat mitt ärende till den kommun jag ska flytta till men uppgett helt fel information men de skulle lösa detta tills Måndag . Då skulle de ringa tillbaka till mig . 

Vilken tur att jag loggade in och kollade min journal o hann upptäcka det i tid! 

( Felet de hade gjort vill jag inte skriva ut ) 

Höll på att få en diagnos som jag VERKLIGEN INTE HAR    och det hade kunnat sluta illa . 

Jag vet att de kan fela massa inom vården men hallå   någon gräns måste ju finnas. 

Skit samma de ska lösa felet! '


Idag vaknade jag iallafall med ett skratt som även väckte min lilla . Jag drömde och skrattade rakt ut! 

Inte var dag det händer eller vad sägs ? 

Att starta dagen med ett skratt har gjort att jag vill försöka hålla den lika positiv .  


Blev överraskad med en räksallad förut , små gester kan betyda så mycket för en . En sån sak kan förändra en hel dag för den person man väljer att göra glad med en lite överraskning . Jag är så tacksam ! Då jag har svårt att få i mig så är sallad något jag tycker om och dagar jag har det som nu så blir det lätt att man inte gör sig något att äta pga att man inte klarar av det . Man orkar liksom inte helt enkelt . 

Om en stund ska jag njuta av den o se vidare på min serie 





                                                        FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards