Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 16 mars 2021

Av Cim - 16 mars 2021 12:37

Det ser inte ut att vilja gå min väg alls idag ! 


Först ringer jag VC för att förnya mina recept , ja då ska de ringa tillbaka 15.30   

Somnade av strax där efter . 

Skrivit med tjejen som skulle kolla på lägenheten , ja men visst då kan inte hon ta över NU utan har 3 månaders uppsägning innan . 

Något mer som ska krångla för mig ?? Ja men visst då blir jag stående med dubbla hyror i 2 månader om inget underverk sker . 


Jag får se från det positiva i det hela och det är ju att jag behöver inte stressa över detta med plocka ordning mm . Min kropp behöver inte utsättas för denna stress . Alltid något bra eller ? 

Även om det är en stress i sig att inte få det löst .   

Hur man än vänder sig så har man röva bak !! 

Jag antar att dagen kommer fortsätta som de alla gör till sängs . Jag deklarera idag iallafall och jag får TILLBAKA   

Som det ser ut nu så ger dagen inte mera än så här . Väntar på posten och hoppas på lite paket med växter . 





                                                                 FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards