Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 2 mars 2021

Av Cim - 2 mars 2021 16:51

Vilken dag ! Jag har legat o sovit hela fm nästan tills telen ringde några gånger så jag kvicknade till i huvudet . Har svagt minne av att jag hörde signalerna men minns inte vad jag tänkte . 

Har spenderat hela min dag vid serie idag med . 

I morgon så ska jag iväg och få min första vaccin mot denna förbannade Covid 19   Astra Senica ska det heta . Jag är VÄLDIGT osäker på om jag verkligen ska eller inte . Hört skräckhistorier om detta med lika som vad som skett med de sjuka i Covid . Ska jag våga riskera min kropp att bli ännu värre om jag skulle få några biverkningar ? 

Jag får detta genom mitt jobb som jag är sjukskriven ifrån och jag har papprena utskriva och ifyllda .

Är bara så osäker idag ! 


Hur skulle DU göra ? 


Strax kommer dotterns råttor hem så det är väl lika bra att va redo . 

I morgon kommer jag vara så nervös så ni anar inte !! 





                                                                      FRIDENS :) 


Ovido - Quiz & Flashcards