Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 3 mars 2021

Av Cim - 3 mars 2021 23:04

Av Cim - 3 mars 2021 21:28

Ja nog fick jag biverkningar av Vaccinet   

Fick en frossa utan dess like så jag va tvungen att krypa ihop under täcket o sen minns jag inte mer . Jag stenslocka ! 

Frossan höll i sig även när jag vaknade men dock inte lika illa som tur är . Molande värk i kroppen men det är jag ju van att ha så jag vet inte om det är pga det eller inte . Där emot har jag haft ont i hälen i kväll o i mitten av foten , det är dock inte den vanliga värken men går att stå ut med . Tänk vad olika det slår från person till person dessa vaccin . 

De andra från min arbetsplats fick med biverkningar , en huvudvärk , en fick yrsel och ont i armen , en fick inget alls . Det som va bra va att jag kände inte alls att jag fick den , tänkte väl att jag skulle känna ett stick eller brännande . 

Jag hoppas detta är det enda som bjuds på av denna dos och jag hoppas att nästa blir lika mild . Jag vet att många fått det mycket värre ! Jag ska inte klaga då jag va rädd att det skulle bli mycket mer än så utav det . 

Jag är slö men det är ju vardag för mig . 

Jag har iallafall plockat i köket men tvätten får va tills jag orkar med att ta den .  

I morgon ska jag unna mig ett bad är tänkt innan jag ska ut o åka . Ser fram emot att hälsa på familjen och åka förbi mor & fars grav för att se vad jag behöver göra där . Dags att ta tag i det igen!  




                                                            FRIDENS :) 

Av Cim - 3 mars 2021 09:24

Jaha då va vaccinet taget   

Jag packade väskan med papper , mediciner för att höra så det inte skulle krocka totalt men fick OK på att det ingen fara va att ta de . Jag fegade så klart innan så jag vågade inte ta mina mediciner innan jag hade kollat med de . 

Kände inte ens att jag fick den o ska tillbaka för spruta nr 2 om 10 veckor . 

Jag kände det att det fick bära el brista helt enkelt. 


Natten har varit i väldigt lätt sömn , jag vet att jag har drömt om människor jag inte ens umgås med vilket jag tyckte va konsigt när jag vaknade till o funderade över drömmen mellan varven .Va ganska trevligt så jag tyckte väl att jag kunde fortsätta drömmen och så blev det med   

Lika konstigt var gång jag " vaknar till " o funderar på saker i drömmarna o överlägger med mig själv .

Idag ska jag försöka plocka ordning en del i köket o få in rentvätten på sin plats men tänker jag ger kroppen en stund till med medicinerna o sprutan. Jag kan inte rå för att det blir ångestkänsla i kroppen när jag är osäker på hur jag kommer må . Jag vet att o  kroppen reagerar så kommer det bli rejält med med tanke på hur jag mår redan innan . Får jag biverkningar så kommer det att förstärka det jag redan har . Feber o feberkänsla i kroppen , trötthet , muskel/ ledvärk , huvudvärk mm . 

Ja det skulle väl va typiskt va om det skulle förstärkas ännu mer   

Ska försöka att inte tänka på det o slå på serie . Slappna av så gott som går o ta dagen som den kommer . 




                                                        FRIDENS :) 

Ovido - Quiz & Flashcards