Jagochmina-diagnoser

Direktlänk till inlägg 15 mars 2021

Håll tummarna

Av Cim - 15 mars 2021 23:22

Kvälls tankar ... 

Det snurrar en massa i skallen just nu . Killen som kollade på lägenheten tyckte den va för stor för honom ensam så han tackade nej . Har ännu en tjej som vill kika på den och jag känner redan pressen av att ta mig upp . Plocka ordning och ta emot henne för att kolla . Dock är det ett måste så ska försöka få till det under morgondagen  . 

Ringde VC idag för att förnya mina recept men självklart kunde de inte ta emot nya för tidsbokning så de hänvisade till att återkomma under morgondagen ! Typiskt !   

Ett måste om dagen räcker gott o väl för mig. 

Som jag skrev tidigare så slocknade jag och sov i ett par timmar . Vaknade med ångest för lilla som fick sitta ensam . Hon gick in o pausade serien jag hade på datan , då kvicknade jag till o sa - Nej då mamma sover inte .   En min senare sov jag igen men minns att hon frågade om jag inte märkte att datan va pausad . Med andra ord så sov jag JA . 

Har inget gjort förutom hämtat ut mina mediciner men det räcker visst för att knocka mig . Blir lika snopen var gång jag inser att det inte krävs mycket . 


Så i morgon då måste jag ta mig upp . 'Ska möta en här ute på morgonen som kommer med krukor , efter det plocka ordning o boka tid så hon kan se på lägneheten . Börja packa en del i de lådor jag har stående i vardagsrummet   och på det sen LAGA MAT . 

Håll tummarna att min energi klarar tills sista av dagens måste är gjorda för slocknar jag mellan är det KÖRT  för hela dagen . 




                                                             FRIDENS :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2023 12:03

Inte hänt så mycket i livet !  Tycks stå och trampa på samma plats med allt som innan eller ja det har la snarare blivit åt det sämre igen då jag tagit till Flaskan mm.  Nu så har jag dock tagit tag i det SJÄLV eftersom de som dagligen jobbar med...

Av Cim - 19 juni 2023 12:40

    Om jag hade ett val så hade det inte varit att sitta så här , jag hade varit en helt annan människa . Helt annan vardag med arbete som jag älskar och varit social än stänga mig inne .  Jag har inte valt mina fysiska el psykiska svårigheter ...

Av Cim - 17 juni 2023 15:42

Låtit tiden gå en del sen jag senast skrev !  Skett en hel del i livet , jag har flyttat till mitt egna Kryp-in    Har mina möten på Psykiatrin och är fortfarande sjukskriven . De anser att jag kommer att förbli det ett bra tag framöver  - NO S...

Av Cim - 19 januari 2023 15:09


Av Cim - 15 oktober 2022 13:51


Ovido - Quiz & Flashcards