Jagochmina-diagnoser

Direktlänk till inlägg 23 mars 2021

Förbannad patient

Av Cim - 23 mars 2021 11:21

Nej nu har jag tappat ALL ORK , i framtiden kommer jag KRÄVA svenska läkare !!!! 


Idag åkte jag då som bestämt för att hämta ut mina intyg   med min situvation och vad detta kräver av mig så är det inte resa för nöje precis och jag tycker läkare mm kan ta och ta det på ALLVAR . 

Kommer hem med ETT brev samanskrivet om vad de kommit fram till hos Multirehab och inleder det med OKLART VAD PAT VILL HA FÖR INTYG !   

Där stod inget av det jag skulle ha på intyget och heller inte det ANDRA INTYGET som jag skulle skicka in till FK .  Ringer IGEN till VC för att komma i kontakt med de , ja då kan de inte ta emot fler samtal  idag utan får återkomma under morgondagen . 

Inte nog med Läkare Nr 2 som INTE FÖRSTÅR SPRÅKET och inte kan göra det denne ska så får man ge sig upp o ut i onödan . Kommer kosta mig denna dag liggande med denna avstickare och denna STRESS över detta felande HELA TIDEN ! 

Kommer denna läkare kosta mig fölorad hjälp som jag behöver o skulle ha dessa intyg till så vet jag inte vad jag ska göra . 

Är det så här vi sjuka ska ha det ? Ännu mera problem än vad vi redan har med alla instanser man har med att göra och detta eviga slitande . 

Intyg hit och intyg dit , ditt o datt ska in OCH NÅDE OM DET INTE KOMMER IN I TID   

Ja men då står man där och kan glömma hjälpen eller vad det nu är . 

En läkare ska väl för fasen kunna sitt jobb , veta vad man pratar om då de sitter på hela ens Journal som de kan LÄSA eller har de svårt att läsa med kanske ?!!!! 





                                                              FRIDENS :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2023 12:03

Inte hänt så mycket i livet !  Tycks stå och trampa på samma plats med allt som innan eller ja det har la snarare blivit åt det sämre igen då jag tagit till Flaskan mm.  Nu så har jag dock tagit tag i det SJÄLV eftersom de som dagligen jobbar med...

Av Cim - 19 juni 2023 12:40

    Om jag hade ett val så hade det inte varit att sitta så här , jag hade varit en helt annan människa . Helt annan vardag med arbete som jag älskar och varit social än stänga mig inne .  Jag har inte valt mina fysiska el psykiska svårigheter ...

Av Cim - 17 juni 2023 15:42

Låtit tiden gå en del sen jag senast skrev !  Skett en hel del i livet , jag har flyttat till mitt egna Kryp-in    Har mina möten på Psykiatrin och är fortfarande sjukskriven . De anser att jag kommer att förbli det ett bra tag framöver  - NO S...

Av Cim - 19 januari 2023 15:09


Av Cim - 15 oktober 2022 13:51


Ovido - Quiz & Flashcards