Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 13 januari 2021

Av Cim - 13 januari 2021 07:50

God morgon ! 

I natt blev det att jag tog tablett för att kunna somna igen . Det tog nog en timma men sen minns jag inte mer . 

Känner mig vimelkantig och vet inte om jag sover speciellt bra men kan inte minnas att jag hört fläkten eller så som står och blåser i sovrummet. Sömn blev det nog allt! 


Måster verkligen skriva att det är inte BARA SKIT . 

Det finns de dagar som man faktiskt kan må ganska bra o ha lite mer energi men jag måste lära mig hur jag ska göra för att inte överskrida vad min kropp klarar . Känna igen när jag börjar närma mig gränsen och få de verktyg jag behöver för att klara en vardag med min sjuksom . 

Det är just detta jag hoppas på att få hjälp med på multirehab när jag kommer dit . 

Just nu är jag nere i en svacka där energin är slut så det blir att man skriver om det än det som var bra innan. 

Valde att starta bloggen i detta just för att kunna skriva av mig när det är som jobbigast men också när det blir bättre . Bara ventilera mina tankar o funderingar . 

Det som varit har varit och jag tar dagarna som de kommer o där efter blir mina inlägg . 


Jag väntar än på beslut från FK om min sjukskrivning om det går igenom eller inte . 

Den där handläggningsmånaden har redan gått o mer än det .  De tycks kunna gå över tiden men vore det en annan så hade det varit förödande på en dag . 

Hoppas på ett svar under dagen . Fick ringa min handläggare , lämnade ett meddelande på hennes tele svarare att jag BEHÖVER ha ett beslut . 

De gör det verkligen inte lätt för en som sjuk inte ! 

Håll era tummar att jag får det beslut jag behöver annars är jag TVUNGEN att gå tillbaka till arbetet även om jag inte klarar av det eller inte . 

Vill inte snsvara för en människas LIV när jag själv är dålig och har svårt att klara mig själv . 





                         

                                                                          FRIDENS:) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards