Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 28 januari 2021

Av Cim - 28 januari 2021 22:41

Av Cim - 28 januari 2021 22:17

Idag har jag varit med ut , ångrade mig efter en bit pga alla ljud men det blev bättre . 

Ibland har jag turen att stressen i kroppen går ner , ibland inte men idag va en bättre dag . 

Jag kunde till o med sätta mig på Espresso House med en kaffe och frukost / lunch . 

Va in på ett par affrärer där det är lite lugnare tryck , en av de va arken Zoo . 


Jag va o hämtade min sjukskrivning , skulle hämta min mediciner men jag drar mig för det . 

Gillar inte massa tabletter och så vet jag att det kommer bli kaos med de . 

Måste få tag på en sån där doseringsask . Har funnit en jag ska testa med , kan funka så länge de inte väljer att lägga in en massa fler piller 



 

Söndagar får bli min Medicinordnar dag ! 

Sen gäller det att komma ihåg och få med dagens ask om jag ska iväg . 


Efter vår lilla utflykt va det ridskolan med lillan , satan så jag frös i ridhuset . 

Hem till en varm dusch och ett par varma mackor . Efter det slockande jag på sängen   

Lillan hade svårt att väcka mig för kvällrundan med hennes vovve o nu sitter jag här 

- Kommer inte kunna somna igen ! 

Jag har lärt mig känna det nu i kroppen när det är kört och jag vet inte om jag ska våga mig på att ta en tablett till natten . 


I morgon ska jag iväg och sova borta hela helgen   Får väl se hur länge jag klarar av det . 

Ska med lillan hem till hennes pappa . 

Lovat att ge mig ut på Pulkan med henne ! 

Kanske blir liggande i veckor sen men att se hennes glada ansikte gör det hela värt det   


Se upp i backen !!!! 





                                                       FRIDENS:) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards