Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 24 januari 2021

Av Cim - 24 januari 2021 02:37

Något av det värsta jag tvingas möta dagligen är min egna spegelbild . 

Där jag ser någon jag inte känner igen !   

Inget jag ser är sig likt . En trött figur som stirrar tillbaka på en , med trötthet som syns väl. 

Trist hår , ringar under ögonen som är allt annat än glädje kvar i . Ett aniskte utan färg ! 

 


Tycker mig kunna se fler o fler trötthets linjer för var gång jag möter denna gestalt . 

När jag drar borsten genom mitt korta hår (de gånger jag orkar det ) så ser jag hur kalufsen faller av . Fäller värre än en hund ! 

De gånger mascaran finns med är lätträknade om ens till EN dag i veckan . Annars är det gammalt sen dagen innan eller inget alls . 

Vad är det för en tris jäkel som tagit över ?


Jag önskar så jag kunde unna mig en Make over . Få in lite färg som ger liv åt det bleka spöke . 

Ett ansikte med en snygg make up , passande kläder än gamla sletna leggins o liknande . Stil på skiten ! 

Lite bling och några piercingar , iallafall i underläpp . Det va min grej . 

Lite ordning på kalufsen , kanske en frisyr att piffa till det . Lite liv i färgen även där . 

Unna mig en Spray Tan   

Än att vadra omkring som en levande död ! 

När jag möter denna gestalt i spegeln blir jag nästan förbannad på att någon så annorlunda har fått övertaget . 

Vart har bilden av den som är jag tagit vägen ? 






                                                              FRIDENS:) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards