Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 17 januari 2021

Av Cim - 17 januari 2021 22:59

Börjar detta inlägg med att tacka syrran för hjälpen med bloggen   . Nu tycker jag den är så fin att se på . Det gör så mycket för er läsare med än skrikig rosa .


Idag har jag haft en för jävlig dag . Den är full av ångest , frossningar , illamående mm . 

Jag har legat o slumrat hela dagen .  Klarar inte vara uppe för jag skakar och mår så dåligt . Jag har helt klart lärt mig den hårda vägen en läxa . Jag tyckte jag kunde unna mig 1 L vitt men ALDRIG MER . Så känner jag nu ! 

Jag har fått lära mig hur bra ME och % funkar tillsammans , inte alls . Min kropp hade nog en sämre dag och då valde jag att ta mig ett par glas när jag ändå va barnfri .  


Planerade en tjejkväll till nästa fredag men idag skrev jag att vill de ta ett glas eller så , ja det är helt okej men jag tänker hålla mig till Loka . Ser verkligen fram emot det , kusin min svarade mig med att vi behöver inte dricka . Laga mat och umgås funkar och det va som en stor sten trillade av mig . Än en gång skulle jag va den tråkiga kände jag men då kan jag släppa den tanken . 


Idag har det varit en PLÅGA att ha stor vovve . Hon hoppar o drar iväg med kopplet . Mina händer känns som de brinner av värk. Värsta är att jag tappar styrkan o hur mycket jag håller emot så åker jag med typ . 

Är planerat att hon ska hämtas på Lördag och då hoppas jag verkligen det ! Detta är ohållbart för mig och jag har fått inse det mer o mer dessa dagar . 

Hoppas jag ska kunna sova i natt , få vakna och må bättre i morgon . Det är dessa stunder jag inser vem som betyder något för mig för det är dem jag saknar när jag mår som sämst . Önksar de vore här . Känns som man är så ensam i detta när man mår skit rent ut sagt . 

Man vill ha en trygg axel att vila på , känna att någon är nära . Ja man behöver tröst   

Nej nu ska jag sätta på något på datan och slötitta . 






                                                                FRIDENS:) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards