Jagochmina-diagnoser

Alla inlägg den 30 januari 2021

Av Cim - 30 januari 2021 18:55

I natt va det samma visa igen . Svårt att slappna av , krypningar , spänningar mm . Slutade med att jag klev upp o satt uppe till efter 03 . 

Drömde en massa när jag väl somnade till så jag vaknade , sen blev det bara slummer för att slippa drömmarna kan jag tro . 


Det blev ut i backen som va lovat med Lillan 

Här kommer bildbeviset 

 


Visst va det kul , det måste jag erkänna . Blev en hel del skratt . 

När vi väl kom tillbaka in så slocknade jag direkt . Sov i några timmar , svarade lillan men minns bara lite .

Känns i kroppen , denna brännande trötthet inom en men det va klart värt det . 

Jag har på känn att detta kommer nu efter och att kroppen behöver återhämtning . 

I morgon måste jag in och hämta mina mediciner , gäller bara att komma ihåg det . 


Nu blir resten av kvällen här att se på data eller lyssna 




                                                                 FRIDENS:) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards